Gwarancja Satysfakcji.

Nasza firma udziela gwarancji na poprawne działanie zakupionych przez Państwa urządzeń. Najważniejsza jest dla nas Państwa satysfakcja z dokonanych zakupów oraz jakości wody.

Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu produktu w naszym sklepie nie będą Państwo z niego zadowoleni – gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty! (Gwarancja Satysfakcji obejmuje dodatkowe świadczenie od 11 dnia do 30 dnia od daty zakupu).

„Gwarancją Satysfakcji” objęte są wybrane produkty z naszej oferty oznaczone hasłem:



Global Water - Gwarancja Satysfakcji



Nasza propozycja to zdecydowanie więcej niż standardowa możliwość zwrotu nieużywanego produktu w terminie 10 dni od daty jego zakupu. Jeśli wybiorą Państwo wyrób objęty ofertą „Gwarancja Satysfakcji”, można go sprawdzać i testować w terminie od 11 dnia do 30 dnia od daty zakupu.



alt

Zwrot towaru wynikający z Gwarancji Satysfakcji: 

Zwrot towaru następuje na koszt klienta. Zwracany produkt musi być kompletny, a jego stan ogólny nie może wskazywać na zużycie.  Produkt nie może być uszkodzony, ani znajdować się w stanie uniemożliwiającym jego dalszą instalację. W przypadku filtrów z wymiennymi wkładami (filtry kuchenne, systemy odwróconej osmozy oraz jonizatory wody) odliczamy koszt używanych wkładów oraz membran (wg cen podanych na stronie sklepu). Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Do każdego zwracanego produktu musi być dołączona pełna dokumentacja wysłana wraz z produktem - instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, gwarancja satysfakcji oraz dokument sprzedaży. Zwrot kwoty wynikającej z rozliczenia następuje wyłącznie przelewem bankowym na konto klienta w ciągu siedmiu dni roboczych.