Wysyłka i zwroty w naszym e-sklepie

Realizacja zamówień:


Sumiennie podchodzimy do natychmiastowej realizacji wszystkich zamówień w naszym sklepie internetowym z jonizatorami wody. Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00, to staramy się, by jego realizacja nastąpiła w tym samym dniu. Zamówienia złożone po godz. 12.00 wysyłane są następnego dnia roboczego.
Zamówienia złożone w dni wolne (święta oraz soboty i niedziele) realizujemy pierwszego dnia roboczego.
Przesyłki dostarczane są do klienta przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
Czas dostawy kurierem - zwykle na drugi dzień roboczy.
Czas dostawy pocztą - zwykle trzy, cztery dni robocze.

Płatności:

Płatności za zamówione produkty można uiścić:
- za pobraniem - przy odbiorze przesyłki kurierskiej lub pocztowej
- kartą kredytową - poprzez system PayU
- przelewem bankowym, przesyłając należność na konto bankowe: 
sklep.osmoza.pl. 
Bank: Multibank 
Nr konta: 05 1140 2017 0000 4902 0168 9569 

Koszty wysyłki:

Dokładna cena przesyłki jest widoczna podczas składania zamówienia. 

Koszt przesyłki nadanej Pocztą Polską - wg cennika Poczty Polskiej.
Kurierem: paczka do 30 kg 25 PLN brutto (cena orientacyjna za 1 paczkę - dokładna cena jest widoczna podczas składania zamówienia i zależy od wagi paczki)
Waga jednej paczki nie może przekroczyć 30 kg
Przesyłki do zamówień w kwocie 200 zł i więcej realizujemy GRATIS. 
Cennik dotyczy wyłacznie przesyłek realizowanych na terenie Polski.

Klient ma możliwość wyboru sposobu przesyłki, kosztów z tym związanych, oraz formy płatności. 
Cena przesyłek dotyczy wyłącznie zamówień elektronicznych składanych przez sklep internetowy. 

Zwroty:

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi sprzedawca. 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrujemy na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. 
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.  
Klient dokonujący zwrotu produktu zobowiązany jest dostarczyć go na własny koszt na adres sklepu: ul. Daleka 7, 41-250 Czeladź.

Zwracającego towar prosimy o wypełnienie oświadczenia, które można pobrać: TUTAJ KLIKNIJ


Za datę zakupu towaru uważa się datę widniejącą na dowodzie zakupu - paragonie lub fakturze..

Zgodnie z Polskim prawem zwrot zakupionego towaru jest możliwy do 10 dni od daty dostarczenia produktu.
Produkty objęte programem 'Gwarancja Satysfakcji' objęte są 30-sto dniowym terminem zwrotu.
 

W przypadku uszkodzenia mechanicznego towaru dostarczonego za pośrednictwem kuriera prosimy o spisanie protokołu odchyleń 

Co zrobić jeśli dostarczony kurierem towar jest uszkodzony fizycznie?

Kilka prostych kroków umożliwi Ci bezpieczne zakupy na odległość:

1. Sprawdź stan opakowania!

Produkty wysyłane przez sklep.osmoza.pl zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdź, czy opakowanie nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować  Biuro Obsługi Klienta.

2. Sprawdź zawartość paczki przy kurierze!

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczke w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (lodówki, pralki, zmywarki itp.)które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie. 

Zrób to w obecności kuriera - ma obowiązek poczekać!

3. Spisywanie protokołu szkody

Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone?
W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.


Uwaga! Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu:

a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM

b) opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a)

c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania.